28 Ocak 2016 Perşembe

KARGA MIYIZ?

Bu nasıl bir sistem?
Bende ki!
Nasıl ihtiyaçsızım insanlara,
Nasıl ihtiyatsız!
Nasıl sıkılıyorum o masalarda,
Hep ben istiyorum,
Ben olayım,
Sadece ben olayım mesela o masada!
Sonra yalnızca yürümek istiyorum,
Yalnızca düşünmek,
Belki müzik dinlemek....

İstemiyorum!
Acımı, hüznümü, bırakın ben yaşamak istiyorum.
Ortak olmayın mesela,
Mesela aramayın beni,
Mesela sormayın,
Adımı unutsunlar istiyorum,
Sormasınlar bana nerede olduğumu,
Bu melankoli değil,
Dert seviciliği hiç değil!
Kaygılarım da azalıyor her geçen gün,
Biz karga mıyız?
Karga mıyız?
Hem ne zaten öyle toplu toplu,

Tamam,
Bir kişi istiyorum,
Bir kişi olsun,
Ama bir kişi,
Gerçekten kişi olsun,
Kapatalım evimizin ışıklarını,
Gönlümüzün de!
Zilimiz çalmasın,
Kimse gelmesin bize,
Öyle yalansız,
Öyle temiz olsun.
Kişi olsun, bir kişi!
Öyle bir kişi olsun,
Bin kişi olsun,
Soyutlasın beni insansızlığımdan,
İnsansızlığımızdan gülelim.
Kahkahalar atalım!
Hem ne o öyle!!
Karga mıyız?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder